niedziela, 23 stycznia 2011

Początek

Wszystko zazwyczaj ma swój początek i koniec, moim początkiem stał się kurs coachingowy, który rozpoczęłam dwa dni temu. Zgodnie z zasadą "weź co chcesz" z naszych spotkań, wzięłam propozycję pisania na blogu. Postaram się, aby koniec nie był szybki, ani drastyczny - chcę prowadzić tego bloga i dzielić się moją pasją pisania i tworzenia.

Znajdziecie tu historie metaforyczne (były jednym z ćwiczeń i bardzo mi się spodobał ten środek wyrazu), ale także opowieści w odcinkach: powieści, które napisałam dawno temu ponownie przejrzane, może przeredagowane. Zmodyfikowane, jeśli uznam, że tak trzeba.

Zapraszam do lektury i dzielenia się konstruktywną krytyką - nie każdemu podoba się wszystko, więc jeśli nie jesteś fanem mojej literatury, nie krytykuj. Jeśli widzisz, że coś mogło być napisane lepiej, lub jakiś fragment odstaje od innych - zapraszam do komentarzy.

Z pozdrowieniami

kt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz