czwartek, 27 stycznia 2011

Twórczość

Twórczość (zarówno literacka jak i graficzna) jest dla mnie bardzo ważna: dzięki niej utrzymuję moje pozytywne nastawienie i wysoki poziom energii. Pierwsze opowiadanie (bo trudno to nazwać powieścią) napisałam w szkole podstawowej (jakoś 4 - 5 klasa), i od dziecka marzyłam, żeby zostać pisarką. Może nie stanie się to od razu, może nie będę odkryciem literackim w skali kraju, ale podzielę się z Wami moimi powieściami (są bowiem 2, w moim mniemaniu obie niedopracowane). Na blogu będę także zamieszczać moje ilustracje.

Zastrzegam od razu, iż część z moich prac (zarówno graficznych jak i literackich) publikowałam wcześniej w necie pod nickiem "cecylka" lub "kkcecylka". Są to niezmiennie moje prace takie jak ta poniżej



Dzisiaj wrzucę pierwszy rozdział powieści "Anielskie zapiski", mam nadzieję, że spodoba się Wam tak jak i mi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz