poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kilka słów wyjaśnienia

Do napisania tego posta zabierałam się już kilkakrotnie, za każdym razem jednak z miernym skutkiem. I trudno mi wyjaśnić skąd taka blokada. Dopiero dzisiaj udało mi się przełamać, usiąść i napisać te parę słów wyjaśnienia.

Bo choć nie ma nowych wpisów od listopada ubiegłego roku, nie oznacza to, że zawiesiłam pracę nad pisaniem mojej powieści lub że w ogóle z pisania zrezygnowałam. Wręcz przeciwnie! Anielskie Zapiski zostały obrobione, oszlifowane, udoskonalone i ... wysłane na konkurs "Literacki Debiut Roku". Stąd też brak nowych wpisów - skoro wysłałam pracę na konkurs to chcę być fair i na chwilę obecną publikowanie zostało wstrzymane. Przeszłam już przez pierwsze sita - zarówno pod względem formalnym (poprawność zgłoszenia) jak i pierwszy etap selekcji prac. Termin ogłoszenia wyników to koniec czerwca, choć to termin ostateczny. Na razie jestem szczęśliwa, że nadal jestem w konkursie.



Co dalej? Otóż dalej tworzę - na kolejne konkursy, choć tym razem są to krótkie formy, opowiadania, które jak na razie nie były moją mocną stroną. Od małego miałam tendencje do rozciągania historii zamiast zamknąć ją w kilku zgrabnych zdaniach. Na razie posłałam opowiadanie na konkurs w klimacie high fantasy, jeśli nie dostanie nagrody, to je tu oczywiście wrzucę. Teraz pracuję nad dwoma kolejnymi opowiadaniami na dwa kolejne konkursy. Jeden w klimacie cyberpunku, co samo w sobie jest pewnego rodzaju wyzwaniem, bo choć oglądałam Matrixa czy inne tytuły z tego nurtu, to nie przypadły mi tak do gustu  jak fantasy czy rzeczywista rzeczywistość. Drugie to opowiadanie postapokaliptyczne, czyli może, lecz nie musi być w klimatach cyberpunkowych. Daje mi to nieco więcej możliwości fabularnych, oraz umożliwia popuszczenie wodzów fantazji na całego.

Pracuję także nad innymi projektami, powiązanymi z obrazkowym przedstawieniem historii, jednak to dopiero tworzy się w mojej głowie, potrzebuję więcej czasu, którego mi trochę brakuje.

Podsumowując: nadal piszę, i nie zamierzam tego rzucić, gdyż sprawia mi to niebywałą frajdę. Planuję wrzucić tutaj kolejne teksty, jednak proszę o wyrozumiałość, ponieważ aktualnie skupiam się na opowiadaniach konkursowych. Terminy to koniec kwietnia i połowa maja, co potem tego nie wie nikt :)

I trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz